Det vi en gång hade verkar vara
Som bortblåst av vinden
Det känns som att jag har tappat
Allt jag någonsin trott på
Allt jag någonsin haft


Jag har i detta nu väntat på att hälften av min tvätt ska torka i ungefär
3 timmar. Men den nya torktumlaren vill inte samarbeta med mig.
Nej, we do not get along very good. Torktumlarhelvete!
Så det jag ska göra nu är att försöka roa mig med att titta på filmen
Management med bl a Jennifer Aniston, trots att den inte verkar vara
särskilt bra.
Och så råkade jag klappa till en muslim när jag skulle gå av bussen idag.
Smidigt, Jessica, smidigt!

Och tack till Albin som påminde mig om nederlaget att jag missade att
se Mew's konsert för någon vecka sedan.
Tack, Albin! Uppskattat! (Grattis förresten!)

Nu ska jag fortsätta med annat som håller mig vaken till kl. 02.00.

- Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0