Okej. Nu har vi officiellt bokat hytter till Riga-kryssningen 30/1 2010.
Det som hände var att Hanna Alestig ringde mig för någon timma sedan
och informerade mig om att det är en kryssning på g som hon gärna ville
ha med mig på. Jag sade att jag skulle tänka på saken och överlägga
hurvida jag hade tänkt att betala för den, det vill säga hur mycket pengar
jag kommer att ha de två närmsta månaderna. Vi lade på.
Ca 45 minuter senare ringer hon upp igen. Då diskuterar vi priser, hyttar,
people och dylikt. Vi kommer sedan fram till att vi borde dra med oss någon
mer för att dra ner priset och dra upp stämningen. Nina blev offret för att
ställas upp mot väggen. Självklart, säger hon och hennes vän Sara från Kolbäck.

Så nu har vi bokat hytt och den 30/1 2010 sticker vi till Riga!

Ja, vi måste vara galna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0